lilllördaG

Publicerad 2013-10-23 22:13:16 i VARDAGLIGT,

skryter ju alltid om hur mycket jag älskar mitt jobb. har världens bästa kollegor, gulliga ungar som ger mig bekräftelse varje dag. saker jag brukar bli kallad: 
- rapunzel
- mamma
- becca, becca, bacca, wabecca, spagetta osv osv. 
 
saker jag brukar få:
- pussar & kramas
- banankladd på benen
- snor på kläderna
 
idag var inte en dag som alla andra, har blivit kallad häxa och blivit biten, och nearly nerkräkt????? what to the fuck? med det sagt har jag även idag haft en underbar jobbdag :))))
 
annars då? har tränat en timme zumba och haft över en timmes cirkelfys, och kan nu göra mitt smeknamn "spagetta" rättvisa, så skakis och illamående att jag inte ens är sugen på "efter-träningssnack". kommer hem och hade planerat att äta något gott, titta på zlatan. möts då av detta sms av min vän: 
 
kollar repriserna och inser vad jag har missat. resultat: börjar lipa #mens 
 
SKA ALDRIG MER MISSA EN MATCHJÄVEL!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela