KÄRLEK I EN FLASKA

Publicerad 2013-10-22 20:32:00 i FÖDA, VARDAGLIGT,

 
såklart ljuger jag om jag säger att det är som att dricka pepparkaksdeg. det ÄR inte att dricka pepparkaksdeg, men det är inte långt ifrån. jag börjar redan få panik när jag inser att denna dryck inte kommer säljas hela året. 
 
jag har provat på de flesta, och gillar vissa. mango/päron, päron, naturell osv osc. testade nyheterna "lemon pie", som jag tyckte var vidrig, "strawberry ice cream" som verkligen smakade glass. vet inte riktigt vad jag tyckte om den, men har bara köpt den smaken den gången, och det säger kanske allt? "chocolate shake" drack jag som besatt, klunk efter klunk. den var så äcklig och konstig att jag nästan trodde jag tyckte om den ibland. men bara nästan... 
 
har kvällsmyst med pepparkaksdrickan två dagar i rad nu (köpte tvp igår, så alltså 100 % av alla kvällar än så länge)
 
TIPS TIPS TIPS 
 
drycken får alltså 5 av 5 pepparkakor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela