lörDAG

Publicerad 2013-11-30 18:53:18 i VARDAGLIGT,

 
 
denna helgen har varit, ÄR så himla bra. igår var jag på bio med unni och såg catching fire. hon är en sån bra vän att hon ville se den med mig fast hon redan hade sett den. vi åt poppisar och hade det bra. 
 
idag har jag åkt till staden med carro för att handla julklappar. kom hem med två läppsyl, fyra paket saffran och ett paket tuggummi. JAG SUGER. har i alla fall kommit fram till att alla paket ska vara oerhört gemomtänka, och dessutom ska jag rimma. 
 
har alla dessa år, skrivit julrim som gett alla en tår. 
kompisar har smsat mig, hur ska jag rimma? 
jag har hjälpt dem, och de har av häpnad alltid svimmat 
i år ska jag rimma på mina egna klappar, 
skriva dem på små fina lappar. 
 
japp.
 
nu är jag klädd i min mantelkofta och ska snart iväg på kompisreunion. jag och mitt bästavängäng under grundskoletiden ska samlas, äta pizza och snacka en himla massa. alltså jag är så himla taggad, och det kommer bli så himla mysigt och roligt. numera hinner vi ses någon gång per år, för alla bor på olika håll, men det värmer i hjärtat så lång tid. ÅHHHHH VAD JAG ÄR TAGGAD!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela