Klar med grupparbete för dagen. Vad skönt! Nu ska jag börja göra allt det där andra också bara.

Publicerad 2013-11-04 13:07:00 i VARDAGLIGT,

Sitter i skolan och skriver. Hade grupparbete men blev klara tidigare. Tänkte att jag lika gärna kudne sitta kvar i grupprummet som är bokat till oss en timme till för jag tänkte att jag inte kan plugga hemm för att 1)jag är AShungrig och kommer bara gå direkt till köket 2)där kommer jag fastna med andra i huset som kommer och käkar i omgångar, där den ena är klar, kommer den andra och ska käka och swoosh har 1.5 timme sprungit förbi 3)hade säkert hittat en gammal låda att rensa eller ett golv att dammsuga 4)nu när jag tänker efter så behöver vi faktiskt handla lite städsaker till huset? Detta uppdrag hade jag alldeles säkert tagit mig an, för "det är ju snällt att hjälpa till"
 
Här upptäcker jag att delar av Halloweentatueringarna jag hade i ansiktet i helgen inte gått bort och reflekterar över att det ser ut som ett sugmärke. Förvisso gjord av en person med ytterst liten mun men ändå. ???? Börjar seda noja över att folk har sett det och lagt märke till det och sen ser att jag ju inte gjort någonting för att dölja det? Nej nej, här spatserar jag stolt omkring med ett litet *mÄRkE* på halsen. Två till och med!! D'oh.
 
 
Här kom jag på efter att ha suttit och knäppt massa bilder i Photobooth att det ju finns fönster ut mot huvuddärren där ALLA går in och ut. Valfri själ har alltså kunnat e mig dra alla möjliga typer av grimaser och miner med tillhörande roliga kroppsrörelser. ÅH GUD. 
 
Lägger sedan också märke till att mitt nagellack absolut håller på att fallera, ser ut som fan och skäms ännu mer. He-he-hee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela