I CEMIN LAJK A RAIIIINBOOOOOW

Publicerad 2013-11-19 18:18:17 i VARDAGLIGT,

 
en flicka på dagis har fått mig att ha miley cyrus på hjärnan "jag gillar den låten rabecca, i cemin lajk a raaaaainbow". dont't you ever saaaaay (till henne att de sjunger i came in like a wrecking ball, då blir hon sur vetni)
 
sitter och väntar in tiden till vi ska på kostföreläsning på fotbollen. faktiskt väldigt bra tajming då jag är inne i en gotttttttttisperiod BIG TIME. idag poängterade en annan flicka på dagis att jag har ett sår på hakan. 
 
"DET KALLAS FINNE OCH DET ÄR SÅNT MAN IBLAND HAR NÄR MAN ÄR STOR, OKEJ??????????" 
 
ska väl ta lite concealer på finnen min och bege mig. undra om det enligt kostföreläsaren är okej att äta 72 köttbullar till middag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela