Hjärnkapacitet: full

Publicerad 2013-11-23 10:40:27 i VARDAGLIGT,

Bläääääääääähhhh det är den där tiden på månaden!! Neej inte "den där" utan den andra; tenta. Nu kommer jag fram till nästa tisdag tjata om hur jobbigt det är och vilken värdelös person jag känner mig som inte kan plugga mer än 20 min per dag och som inte an lära mig saker jag måste lära mig. Men min hjärna känns FULL!! Jag får liksom inte plats med mer! INGET går in, ingenting fastnar utan jag bara sitter där; läser mina förhörslistor, fuskar och kolla på mitt facit (anteckningar) och så håller det på. Timme in och timme ut. Till slut sitter man där med självförtroende i bottnen och ingen som säger att "det är ok Johanna, ibland funkar det inte. Du är en värdig person även om du inte kan lära dig något just nu"
 
.... Hm? Nå??? Kom igen!! Säg det till mig då!
 
MEN idag har jag varit *DUkTiG* för jag var på bibblan kl 9 när de öppnade. Tryckte in ett par glosor och teorier- 3 listor klara, 1 to go. Men jag satt där och så kände jag att.... nej där kan jag inte sitta? Planen är nu att repetera listorna och för att göra det måste jag prata (ändå rätt högt) med mig själv och detta är inte en aktivitet som passar på bibliotek. Gick därför hem och sitter nu och ska börja plugga.... snart....... snart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela