HEJ BLOGGEN, FÖRLÅT FÖR MIN FRÅBVARO

Publicerad 2013-11-18 12:02:34 i VARDAGLIGT,

en klyddande dator i kombination med mycket jobb och low flow har det inte blivit några inlägg på jättelänge. men måndag idag och ett ypperligt tillfälle för nystart. 
 
denna månaden har jag missbrukat ordet nystart, då jag har tänkt varje kväll. imorgon ska jag få ordning på mitt liv. det vill säga:
- ta reda på vad jag ska bli när jag blir stor, alltså vad jag ska plugga
- åka till vårdcentralen för att se vad som är fel på mig
- fixa inloggning på jobb så jag kan resten av min lön från september och oktober 
- fixa ny mobil som jag kan ringa och smsa med
- få ordning på mitt rum 
- spara pengar
 
osv osv. 
 
sagt och gjort, denna morgon har jag tränat en sväng med infektion i kroppen OCH åkt till emporia och spenderat pengar. jag är en kvinna som står fast vid mina ord.... eller inte. 
 
men istället för att köpa lunch på emporia åkte jag hem och lagade gröt, färska hallon på men LITE får man ju unna sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela