Frånvaro

Publicerad 2013-11-01 19:07:29 i VARDAGLIGT,

Eh ja just det hej ja.
 
Slarvig bloggvecka? JA. Fick ett mejl från Beccisen igår också att henens dator pajat. STACKARE!! Skickar krya på dig hälsningar. Likt varje fredag är jag otroligt lättad att ännu en vecka gått. Denna vecka har varit en av dem som bara känns som totalt vatten över huvudet. Under måndagen kunde jag inte fatta hur det inte kunde vara torsdag än, och än mindre förstå hur jag skulle klara mig till helgen? Men tänk att jag gjorde det. Tänk vilken lycka.
 
För ikväll ska jag få klä ut mig!! Åh satan vad grymmish detta kommer bli. För jag har den pheetaste utklädnaden!! Ska ej avslöja nu utan ni läsare (bara vi....) får se senare! Ser SÅ mycket fram emot att få dra på mig denna kostym. Och sen dansa bort all hjärtesorg.
 
Extra stora ögon Halloweenhelgen till ära. Såklart iklädd i favorit-tischan som får slängas i tvätten nu. Cyklade till kompis och hämtade kläder till kvällens utklädnad, tar av mig jackan här hemma och ser svettringar under armarna och en mörk rand längs ryggen. Vet inte vad jag skäma mest för- mina svettfläckar eller att 10 minuters cykeltur ger mig sånna svettfläckar.............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela