DRÖMMAR UNDER EN NATT HOS REBECCA:

Publicerad 2013-11-22 21:59:00 i VARDAGLIGT,

- drömde att jag klippte av mitt hår i en page av någon okänd anledning, vet att något hade hänt så var tvungen. blev så himla fult så är glad att det endast var en dröm
- drömde även att jag var i skogen med mamma, pappa och hunden, och så glömde jag mobilen på ett bord, så var tuvngen att gå tillbaka och hämta den. just precis då kommer en älg + bebisälg och så springer wilma löst. jag bah: KOOOOOOOPPPPLA HENNE KOOOOOOOPLA HENNE!!! men mamma och pappa fattar ingenting????
- var på badhuset med en bebis, och så kommer där en bunt med pensionärer och säger "har ni hört att där är en pedofil på byn? och det hade jag hört, och nu var hen tydligen på badhuset!!!!!!!!!! och uppdraget hos pensionärerna var att hitta hen. jag blev livrädd och tog barnet och sprang 
- drömde om ronaldo. :(((((
 
någon som kan tyda???
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela