Det går inte att pressa fram kreativitet

Publicerad 2013-11-28 09:52:53 i VARDAGLIGT,

Jo det stämmer jag sitter här och pluggar ja. Fast det går inte. Blir riktigt arg och upprörd för att detta inte går. Här sitter jag helt själv, hemma i mitt rum, och ska "repetera" alla anteckningar, bara förhöra mig själv, me mysel and I. Jag är så på riktigt jäkla uttråkad att jag blir galen!!
 
Jag behöver något nytt!!! Jag kan inte sitta själv längre. Satt och varvade facebook, instagram och 9gag på kära telefonen och sen bestämde jag mig för att "jaha om jag ändå bara ska sitta här och slösa tid så kan jag väl likväl smälla upp Macen!" Världens sämsta idé. Men imorgon ska det liten studiegrupp mötas och DÅ får jag träffa människor och plugga. Men idag.... ick. Det bara vill sig inte. 
 
Är inte dagen slut snart??
 
/Med vänliga men ändå otrevliga hälsningar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela