BERGOCHDALBANA

Publicerad 2013-11-24 22:06:54 i VARDAGLIGT,

och så var helgen förbi igen då. inte för jag har någon ångest för det, men bara konstaterar att det går himla fort? idag är det en månad kvar till julafton och två veckor till jag åker till london!!! 
 
det är saker som gör mig jätteglad såklart. men det är lite läbbigt hur smågrejer kan påverka mitt humör så pass mycket. 
 
i fredags hade mamma kalas, och jag tyckte det var mysigt att prata med släkten, äta äta ÄTA, för att sedan bli lack när jag inser att jag har missat idol. då glömmer jag helt plöstligt bort att jag precis hade jättetrevligt. i lördags var jag nog mest glad, satt i timmar och bara gosade med två vänner. precis en lördagskväll i min smak. och idag har jag varit alldeles upprymd för att få åka till ikea, blivit väldigt stressad över att behöva trängas med en massa folk, blivit glad för jag äntligen skulle få köpa mina nya hyllor till mitt rum, för att bli deppig för att de var "tillfälligt slut", varit glad för att få äta lunch på ikea och blivit besviken för det inte var gott, fått reda på att det var kotlett till middag och totalt brytit ihop.
 
HAHAHAHA såhär kan jag ju inte ha det? är som en tickande gråt/skrattbomb
 
(gråtig pga hackat lök, men ännu mer gråtig för att jag inte kunde hacka löken utan att bli gråtig. ni fattar?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela