AAAAND WEEEE'RE BAAAACK!!

Publicerad 2013-11-20 22:42:25 i VARDAGLIGT,

All kärlek. Vi har varit borta ett tag och jag har behövt fly lite från självdokumentation pga vidrigt dpligt humör som inte släppt och som knäckt mig. Men nu är jag ok!! Bara en dålig fas i novembermörkret :-----)
 
Annars är jag tillbaka i tentaplugg. Ger mig själv beröm dagligen för att ha börjat i tid och tycker mig därför kunna slappa och plugga MAX 1 timme per dag. FEL!!!!!! Det börjar liksom bli dags nu, spelar ingen roll att jag skrivit alla anteckningar, nu ska jag lära mig skiten också! Har suttit (ytterst) lite och kommit igång vilket ändå ger mig självförtroende för imorgon när jag ska låsas in och inte komma ut förrän jag kan det mesta. Borde stänga av wifi på mobilen. Omg jaa! Jag är beroende av min mobil, men inte av spelen och apparna, utan tänk paniken att inte svara om någon skulle ringa och vara i nöd?! Och så jag ba "eh nej jag är inte beroende av min mobil, jag låter den vara hemma en hel dag! :)" 
 
Skulle aldrig falla mig in. Vill att alla ska kunna nå mig alltid ifall de behöver min hjälp. Kanske ändå lite sjukt på något plan. Men nu är det slut med plugget för ikväll och jag ska försöka sova och hoppas jag slipper vrida och vända i 3 timmar som de senaste kvällarna. Puss och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela